Při příležitosti nasazení aplikace Plusco pro společnost Business for Breakfast ČR jsme připravili krátký rozhovor s její ředitelkou paní Kamilou Zárychtovou.
Co pro Vás představuje Plusco?
Plusco je platforma, kterou jsem dlouho hledala. A mám radost, že jsem ji našla právě u českých vývojářů. A právě proto, že se jedná o českou platformu, za kterou jsou reální lidé, se kterými mohu hovořit kdykoliv potřebuji a rozumím jim a oni mají snahu pochopit a uchopit moje potřeby, je to parádní spolupráce.
Vaše společnost působí v segmentu B2B, jak jste využili jeho specifika pro digitalizaci interní komunikace s pomocí Plusco?
Plusco umožnilo snadnější komunikaci se členy Business for Breakfast. Aplikace jednoznačně pomáhá v míře informovanosti o aktivitách BforB. To, že se díky Pluscu dostanou ke každému členovi, je ohromná výhoda.
Jak klienty motivujete k využívání nové aplikace a jak se vám daří, aby klienti vnímali její přínos a skutečně ji používali?
Jdeme na to postupně, zatím jsme ve fázi seznamování. Naše klienty pomalu oslovujeme a motivujeme k aktivnímu používání aplikace. Tento proces stále běží a rozhodně to není jednorázová záležitost. Sami jdeme v komunikaci příkladem, ukončili jsme jiné formy komunikace a vše se snažíme soustředit pouze do Plusca. Právě v tom je ve výsledku přínos pro obě strany.
Proč jste zvolili právě Plusco?
Hledala jsem platformu, díky které bych poskytla společný prostor členům našich klubů a mohla s nimi komunikovat na jednotné a jednoduché platformě.
O Business for Breakfast a aplikaci Networking Plus
Aplikace Plusco pro BforB nese vlastní brand a název Networking Plus a aktuálně je určena pro 200+ uživatelů s cílem zapojení až 1000 uživatelů.
Business for Breakfast Česká republika, s.r.o. provozuje stejnojmenné networkingové kluby po celé České republice. Ročně uspořádají více jak 500 akcí pro podnikatele. Jejich cílem je propojovat podnikatele a prostřednictvím vlastních klubových akcí jim přinášet obchodní příležitosti, nové obchodní konexe, inspiraci a vzájemnou podporu.
Přejeme klientovi spokojenost a mnoho úspěchů nejen na cestě k digitalizaci interní komunikace.