Na trhu zaměstnaneckých aplikací se objevují nové a nové platformy, které slibují zjednodušení firemních procesů, úsporu času a peněz, snížení množství administrativy či zvýšení angažovanosti zaměstnanců. Každá aplikace má ale svoje specifické zaměření a řeší obvykle pouze dílčí oblast – benefity, objednávání obědů, docházku nebo onboarding. Kolik takových systémů už vaši zaměstnanci používají? A kolik jich musíte samostatně administrovat? Je jasné, že v takovém případě se nikomu do zavádění nových aplikací nechce, protože sice na jedné straně část procesů zjednoduší a zrychlí, na straně druhé ale přidají nemalý kus práce personalistům.
Chcete-li si život skutečně zjednodušit, řešením pro vás může být integrace. Propojení jednotlivých aplikací totiž zajistí komunikaci mezi systémy. Zaměstnanec tak má pouze jednu aplikaci, ve které si vše přečte a vyřeší. Vy jako administrátor zase zadáváte informace o uživatelích pouze do jednoho systému.
Integrace s vaším HR systémem, kde máte všechna data o zaměstnancích, je základ. Tím ale možnosti nekončí. Představte si aplikaci, ve které si zaměstnanec přečte firemní zprávy, přihlásí se na školení, podívá se na aktuální čerpání benefitů, požádá si o dovolenou a objedná si oběd. Uživatel má pouze jednu aplikaci, ve které má vše potřebné. Nemusí přecházet do jiných systémů nebo se jinam přihlašovat. Aplikace přitom komunikuje s dalšími platformami, které ve firmě používáte.
V rámci aplikace Plusco pro naše zákazníky realizujeme i velmi individuální požadavky na integraci s dalšími systémy. Nejde totiž jen o funkční propojení dvou systémů, ale také o uživatelskou přívětivost pro každého zaměstnance, který bude aplikaci denně používat.
Chcete vědět, co všechno může umět vaše Plusco? Zajímá vás, jak Plusco propojit s vašimi stávajícími systémy? Kontaktujte nás!