Začněte svůj den načerpáním nových inspirací a nápadů s šálkem kávy! Zveme vás na akci Inspirativní HR snídaně, kterou pořádá společnost Alvenojiž 28. února v Brně, a na které se můžete potkat také s námi.
Na co se můžete těšit?
Skvělá snídaně, lahodná káva, příjemná společnost, výhled na Brno a zkušení speakeři s aktuálními tématy. To vše vás čeká na akci Inspirativní HR snídaně od Alveno!
Hovořit se bude o tom, jak jednoduše digitalizovat personální procesy, kolik díky digitalizaci dokážete ušetřit nebo jak vám digitalizace pomůže s firemní kulturou.
Za Plusco přijal pozvání Petr Mikšovič, který posluchačům u snídaně naservíruje “5 tipů na interní komunikaci aneb Jak zlepšit vztahy se zaměstnanci prostřednictvím digitální komunikace”.
Všudepřítomná digitalizace začala jednoznačně zasahovat i do interní komunikace ve firmách a vyvstávají časté otázky jestli je to správně, či jak digitalizace odosobní komunikaci, nebo ji právě vylepší. Interní komunikace je velmi žhavým tématem a díky zkušenostem s digitalizací interní komunikace ve firmách jako Hyundai Motor Manufacturing Czech, Baumüller, GZ Media, Oncomed, Ytong (Xella) a jiných, si ukážeme praktické tipy jak digitalizaci využít ke zlepšení a zjednodušení interní komunikace.
Za Alveno promluví Tomáš Foltas o tom, že “Čas je to nejcennější, co máte… neplýtvejte jím!”.
Čas je nejdražší komodita, kterou ve firmě máte, není to jen Váš čas, ale i čas ostatních kolegů. Žijeme v 21. století a stále existuje ve firmách oddělení, které není digitalizováno. Vedle digitalizace komunikace, skladů, výroby a ostatních provozů je právě HR oddělení jedno z nejvíce zatížených administrativou. Tomáš s kolegou z docházkového a HR systému Alveno Vám v praxi ukáže, jak snadno ušetřit desítky hodin měsíčně.
Dalším hostem je Patrik Bartko, který bude hovořit na téma “Zdravé zvládání stresu a emocí”.
Patrikovo profesní působení spočívá v pomoci organizacím dosahovat jejich požadovaných cílů a výsledků. Věnuje se podnikové strategii, managementu, procesům, psychologii komunikace a mnohému dalšímu. Ve zvoleném tématu prezentace se zaměří na rizika frustrace a stresu při nesprávném nastavení interní komunikace. Ta mohou vést až k vyhoření a třeba výpovědi.
Registrujte si své místo včas!
Přihlaste se na akci na webu Alveno zde. Snídaně je pro personalisty ZDARMA, kapacita je ale omezena.
Budeme se těšit na společné setkání poslední únorovou středu v Brně!