Společnost Baümuller se rozhodla digitalizovat svou firemní komunikaci a vybrala si aplikaci Plusco. Vyzpovídali jsme HR manažerku Petru Dvořáčkovou, abychom zjistili, jak v současné době vypadá jejich interní komunikace a jaké mají od Plusca očekávání.
1. Proč jste se rozhodli implementovat novou aplikaci pro interní komunikaci? Jaké byly hlavní důvody?
Hledali jsme možnost, jak vylepšit a urychlit informování zaměstnanců a zároveň možnost sdílet všechny důležité informace na jednom místě.
Ale nejen to. Chceme digitalizovat některé HR procesy a vidíme možnost využití aplikace i pro tyto účely.
2. Jaké informační kanály v této chvíli používáte? / Jak zaměstnance informujete o novinkách, jak jim předáváte důležité informace?
Nyní používáme ke sdílení informací několik cest.
Na firemní emaily zasíláme oficiální vnitřní sdělení, které pak vyvěšujeme na nástěnkách v prostorách firmy.
Nástěnky jsou vlastně našim hlavním informačním kanálem pro zaměstnance ve výrobě, prostřednictvím kterého sdílíme všechny důležité informace.
Hodně využíváme i sociální sítě – FB, IG, LI, ale víme, že tyto informace vidí jen určitá skupina zaměstnanců.
Jednou za 3 měsíce vydáváme firemní časopis, ve který slouží ke sdílení strategických plánů, tak našich úspěchů v rámci jednotlivých oddělení. Prostor dostávají všichni zaměstnanci.
3. Co od zavedení aplikace Plusco očekáváte?
Určitě to hlavní je zrychlení a sjednocení interní komunikace pro všechny zaměstnance i pro nové kolegy. Mít možnost dostat ty správné informace v jeden čas ke všem.
Jelikož sdílení informací přes nástěnky je v podstatě jednosměrné, od nové aplikace vítáme i příležitost jednoduše od zaměstnanců zjistit zpětnou vazbu a být více nablízku.
Právě v možnosti přímého propojení se všemi zaměstnanci a vytvoření jedné velké BauMüller komunity vidíme obrovský potenciál.
Moc se nám líbí zvýšení komfortu v objednávání obědů a stálém přehledu o docházce nebo zůstatku dovolené.