Chránit svá data, to je oč tu běží… Dvoufaktorové ověření je dnes už rozšířený způsob, jak při přihlašování do systémů poskytnout důkaz, že se skutečně jedná o danou osobu. A my Vám tuto možnost nově přinášíme do Plusca!
Jak vypadá dvoufaktorové ověření v Pluscu?
Dvoufaktorové ověření slouží ke zvýšení bezpečnosti systému. Tuto funkci je možné zapnout na požadavek zákazníka.
Pro přístup k určitému obsahu / funkcionalitám je vyžadováno prokázání identity daného uživatele pomocí dalšího faktoru.
Dvoufaktorové ověření může být uskutečněno jedním z níže uvedených způsobů:
- kódem zaslaným na tel. číslo (vyžaduje zprovoznění SMS brány na straně klienta)
- kódem zaslaným na e-mail
Dvoufaktorové ověření může být vyžadováno při:
- přihlášení do aplikace,
- přihlášení do administrace,
- provedení vybraných akcí (stažení výplatní pásky, odeslání žádanky, formuláře apod.
Dvoufaktorové ověření je aktuálně nasazeno u prvních pilotních zákazníků a brzy bude k dispozici pro ostatní Business klienty.