Interní komunikace s Pluscem – Zn. Snadno a rychle!
Představu o dokonale fungující interní komunikaci máme nejspíš všichni stejnou – měla by být hlavně rychlá, jednoduchá a tak jasná, že každý zaměstnanec okamžitě pochopí, co chtěl daným sdělením HR říci. A jsou to právě tyto důvody, proč se čím dál více firem spoléhá na digitalizaci interní komunikace. Vybrat si správný nástroj ale může být dost velký oříšek. Proč je Plusco k interní komunikaci správnou volbou?
S Pluscem jste sami sebou
Uvědomujeme si, jak je důležité budovat svůj brand, a proto ho Plusco rádo podpoří změnou vizuálu. Přizpůsobit si můžete nejen barvy a logo, ale také název. Vznikne tak vaše vlastní firemní aplikace, se svou vlastní ikonkou v telefonu i vlastním přihlašováním.
Vše na jednom místě
V prostředí Plusca se dostanete k datům z dalších aplikací. A nemyslíme tím jenom skrze odkaz, který vás do dané aplikace dostane. Řeč je o neomezené a plné integraci na zdroje dat z personálních, mzdových či docházkových systémů. Pro firmu Baumüller jsme například s Pluscem (pro které si zvolili název Bappka) propojili systém pro objednávání obědů.
Díky digitalizaci zkrátka nemusí nikdo nikam chodit – a to ani na HR kvůli zajištění podpisu. Plusco totiž umožňuje podepisování HR dokumentů a další práci s nimi spojenou přímo v aplikaci.
Řešíme aktuální potřeby
Jsme stále ve střehu a Plusco obohacujeme o nové moduly na základě aktuálních HR témat. Takovým přírůstkem v aplikaci byl například modul Whistleblowing, který svižně zareagoval na nový Zákon o ochraně oznamovatelů. Dalším důležitým tématem je pro nás také bezpečnost. Tu podporujeme dvoufaktorovým ověřením i biometrikou pro vstup do aplikace – otisk prstu i FaceID.
Nalodění nových zaměstnanců bez starostí
První měsíce v zaměstnání jsou pro nováčky a jejich spokojenost stěžejní. Plusco je moderním řešením onboardingu a pre-onboardingu, a to především díky možnosti cílení na uchazeče či nové zaměstnance, které jim zpřístupní vybraný obsah.
Individualizace umístění
Přizpůsobíme se vám také s umístěním – záleží na tom, jak jste v rámci své IT architektury zvyklí pracovat. Můžete si tak vybrat, jestli bude Plusco onpremise na vašem serveru nebo v cloudu.
Trocha dat aneb proč se do digitalizace HR pustit
Že je nejvyšší čas se na digitalizaci vrhnout ukazují i průzkumy. Datová snídaně LMC ukázala, že 38 % firem plánuje dát větší důraz na otevřenou vnitrofiremní komunikaci a 37 % firem chce zlepšit vztah zaměstnanců k firmě. A je na čem pracovat, protože podle Gallup průzkumu pouze 13 % zaměstnanců rozhodně souhlasí s tím, že komunikace, kterou dostávají od svých organizací, je včasná a relevantní.
Z našeho Plusco průzkumu poté vyplývá, že 68 % HR manažerů očekává snížení administrativní zátěže díky digitalizaci.
Za funkční interní komunikací!
Digitalizace HR je rozhodně krok, který vám pomůže posunout vaši interní komunikaci na vyšší úroveň. Zmenší vaši spotřebu papírů, ušetří čas zaměstnancům při běhání za HR, zbaví vás informačních šumů a také vám pomůže získat rychle zpětnou vazbu. Díky mobilní aplikaci máte navíc vy i zaměstnanci všechny informace na dosah ruky. Udělejte první krok za funkční interní komunikací s Pluscem!