Firemní rádce a navigátor
Kontakty
Kdo je kdo a jak ho kontaktovat? Plusco nabízí aktualizovaný a přehledný seznam kontaktů všech osob ve firmě. Vaši zaměstnanci budou mít po ruce důležité osoby, ať už jde o přímé nadřízené, vedoucí oddělení, účtárnu či zákazníky.
- V kontaktech najdete stručné informace, telefonní čísla a e-mail na všechny pracovníky
- Možnost vytáčení telefonních čísel přímo z adresáře
- Pro urychlení si zaměstnanec může vytvořit skupinu Oblíbených kontaktů
- Zaměstnanci kontakt snadno vyhledají dle jména kolegů či oddělení
- Kontakty lze jednoduše spravovat v administraci
Praktické informace
Mějte důležité informace dlouhodobého charakteru neustále na očích! Modul je ideální pro prezentaci směrnic, návodů a manuálů nebo interních pravidel. Snadno vytvoříte sadu materiálů dostupných např. pouze pro onboarding.
- Přikládejte libovolné množství souborů ke stažení, obrázky, fotografie nebo
- Každou vytvořenou informaci můžete dle libosti popsat, přidat důležitost nebo tagy
- Obsah můžete třídit do přehledných a smysluplných kategorií, které si sami vytvoříte
- Zacílením na jednotlivce či skupiny zaměstnanců umožníte přesný a účelný přenos informací
Dokumenty
Všechny firemní dokumenty, prezentace a tabulky mohou mít vaši zaměstnanci na jednom místě. Na rozdíl od přeplněných a nepřehledných uložišť, v Pluscu můžete sdílet vždy aktuální dokumentace s vysokou prioritou.
- Dokumenty jsou v Pluscu řazeny od nejnovějších po nejstarší, pro lepší orientaci dokumenty můžete třídit do přehledných kategorií
- Zaměstnanci si dokument mohou přidat do Oblíbených, snadno se k němu v případě potřeby vrací
- Nejdůležitější dokumenty můžete svým zaměstnancům přidat na úvodní stranu aplikace do Přehledu
- Vaši zaměstnanci si dokument mohou snadno zobrazit, stáhnout nebo na počítači vytisknout
Užitečné odkazy
- Odkaz si můžete pojmenovat, napsat popisek např. k čemu slouží, přidat ikonu nebo logo, případně přiložit soubor ke stažení
- V Plusco administraci si dle libosti vytvoříte kategorie, do kterých užitečné odkazy roztřídíte
- Odkaz se pohodlně otevírá v novém okně
- Pokud chcete odlišit odkaz od ostatních, můžete jej nastavit jako hlavní odkaz
FAQ – časté dotazy
Chodí za vámi zaměstnanci se stále stejnými dotazy? Musíte časté dotazy neustále uvádět na pravou míru? Dopřejte svým zaměstnancům místo v aplikaci, kde naleznou odpovědi na nejčastější dotazy černé na bílém.
- Každá otázka s odpovědí může být zařazena do přehledných kategorií
- Odpovědi mohou být libovolně dlouhé, textový editor také umožňuje přehledné formátování
- Uživatel také může mezi častými dotazy fulltextově vyhledávat
- Jednotlivé otázky a odpovědi můžete také zacílit na úseky, oddělení či jednotlivé zaměstnance
Podívejte se i na další oblasti digitalizace firem
Nevíte, který modul je pro vaši společnost ten pravý?
Rádi vám zodpovíme vaše dotazy a nezávazně vám poradíme s výběrem modulů.
Vyzkoušejte si, co Plusco umí
Přemýšlíte, zda je aplikace Plusco přesně to, co potřebujete pro vaše zaměstnance? Vyzkoušejte si ji nezávazně a zdarma. Kontaktujte nás se zájmem o Plusco na zkoušku a získejte přístup k modulům a funkcionalitám Plusca na desktopu i přes mobilní aplikaci.