Jak šel čas s aplikací Plusco
Plusco slaví – získalo totiž ochrannou známku!
Aplikace Plusco ušla od svého vzniku velký kus cesty. Historie se ale psala ještě před jejím narozením. Pojďte se seznámit s tím, jaké kroky ke vzniku Plusca vedly, s jakými výzvami se muselo popasovat a jak vypadá dnes.
Od individuálních řešení k aplikaci Plusco
Portály pro sportoviště, obchodní B2B portály nebo komunitní firemní portál Bezones. To byly první vlaštovky, díky kterým se začal vyvíjet náš zaměstnanecko-komunitní portál pod taktovkou společnosti SOVA NET. Časem jsme se začali primárně zaměřovat na problematiku komunit zaměstnanců. Klíčovou roli ve vývoji hrála spolupráce s Hyundai Motor Manufacturing Czech – nošovickým výrobním závodem, s kterým jsme společně převedli potřeby zaměstnanců do portálu Hyundai Plus. Ten firmě slouží jako hlavní komunikační kanál už několik let.
Původní název portálu pro interní komunikaci byl One Team. Postupně jsme připravili verze on-premise ve variantě Standard a Enterprise. Pro komunikační portál si klienti vždy sami mohli zvolit název podle firemního brandu. Postupem času jsme řešení rozšířili také o cloud a začal se psát počátek aplikace pod novým názvem Plusco.
Tři CO aneb jak vzniklo Plusco
Po dlouhých a pečlivých úvahách jsme nalezli zastřešující název, který vystihuje všechny priority aplikace a zrodil se název Plusco, jehož CO sdružuje tři pojmy klíčové pro vlastnosti portálu:
- Community aneb lidské společenství, vlídnost, laskavost a družnost. Cílem našeho portálu je úspěšně propojovat komunitu ve firmě.
- Communication jako komunikace mezi zaměstnanci a zaměstnavatelem. Portál umožňuje předávat zprávy a oboustrannou zpětnou vazbu.
- Cooperation neboli spolupráce je jedním z hlavních pilířů komunity. Portál nabízí možnost smysluplné, naplňující a úspěšné spolupráce pro všechny zaměstnance firmy.
Tato tři slova, která jsou obsažena v písmenech co v názvu Plusco představují stavební pilíře portálu. Naším posláním je tvořit bezpečné a snadno dostupné prostředí, které bude sbližovat zaměstnance, informovat je a zvyšovat jejich angažovanost.
Příchod aplikace Plusco
Zrození aplikace Plusco jsme oslavili ve velkém stylu. Její oficiální představení a křest proběhl 22. 9. 2021 na akci pro podnikatele MeetUp Z, kde také promluvilo několik zkušených speakerů. Mezi nimi například business navigátor Petr Pouchlý nebo kouč PhDr. Marian Jelínek, Ph.D.
Podívejte se, jaká na akci vládla atmosféra:
Plusco rodina se stále rozrůstá
Dnes používá aplikaci Plusco jako hlavní komunikační kanál celá řada úspěšných a zaměřením různorodých firem, jako je například Retex, Essox, Oncomed nebo Baumüller.
Plusco se neustále rozvíjí a my se aktivně zajímáme o potřeby firem a našich klientů v interní komunikaci. Díky tomu stále přicházíme s novými moduly, které často přímo odpovídají na požadavky konkrétních firem. Tak tomu bylo například u portálu pro společnost Baumüller s názvem Bappka, pro který jsme vytvořili modul Objednávání obědů integrovaný na systém dodavatele stravování a objednávkový systém. Mezi další novější moduly reflektující aktuální potřeby patří Spolujízdy nebo Docházka.
Digitální komunikace s Pluscem
Jsme rádi, že se s naším portálem scházíme a diskutujeme o možnostech portálu s úspěšnými firmami, které mají zájem o digitalizaci interní komunikace. Právě k tomuto tématu také často za Plusco přednáší náš ambasador Petr Mikšovič, CEO SOVA HOLDING na mnoha HR akcích a konferencích.
Chcete své Plusco ve firmě i Vy? Kontaktujte nás a rádi s Vámi probereme možnosti.