Skip to main content

Kofola ČeskoSlovensko a.s. je jedním z předních výrobců a distributorů nealkoholických nápojů ve střední a východní Evropě. Pro svoji novou firemní aplikaci si jako dodavatele zvolila Plusco.

Aplikaci KofoAppka má nainstalovanou přes 1800 zaměstnanců 9 měsíců od uvedení do provozu. Nejčastěji ji navštěvují během dopoledne v pracovní dny. Poměr používání desktopu a mobilu je 70 % ku 30 %, ale využívání mobilní aplikace se stále zvyšuje. Kofolák v aplikaci průměrně stráví skoro 12 minut. Ze statistik vyplývá, že zaměstnanci nejčastěji využívají moduly Aktuality, Kontakty a Benefity.

Celkově má Kofola přibližně 2800 zaměstnanců, v Česku a na Slovensku zhruba dva tisíce. Mezi klíčové značky společnosti patří Kofola, Vinea, Rajec, Ondrášovka, Korunní, Jupí, Jupík, Semtex a UGO. Kofola působí především na trzích v České republice, na Slovensku, ve Slovinsku, Chorvatsku a Polsku. Výrobní závody má v České republice (Krnov, Mnichovo Hradiště, Ondrášov, Stráž nad Ohří), na Slovensku (Rajecká Lesná), ve Slovinsku (Radenci) a v Chorvatsku (Lipik).

PŘEČÍST ROZHOVOR SE SPECIALISTKOU NA INTERNÍ KOMUNIKACI VE SPOLEČNOSTI KOFOLA DENISOU VLACHOPULOSOVOU

Reference:

“Od zavedení jsme očekávali zvýšení angažovanosti zaměstnanců a jejich zapojení do firemních témat a také zlepšení interní komunikace v podobě snazšího sdílení informací mezi zaměstnanci a jednotlivými odděleními.

Zavedení aplikace splnilo naše očekávání. KofoAppka umožnila všem našim zaměstnancům mít firemní obsah na jeden klik 24/7, a to jak na počítačích a tabletech (jak byli zvyklí doposud), tak také nově i na mobilu. Zaměstnanci nám pravidelně poskytují zpětnou vazbu na KofoAppku, a neváhají se doptat na vše, co je zajímá. Pochvalují si možnost vyhledat informace o firmě a benefitech, snadnou dostupnost kontaktů na kolegy. Vše na pár kliků z pohodlí domova. Je to velké plus zejména pro kolegy z výroby, kteří neměli v minulosti přístup k Intranetu jinak než přes firemní PC.”

Denisa Vlachopulosová Communication Specialist Kofola

Komentář projektového týmu Plusco:

“Spolupráce byla skvělá a velmi intenzivní. Tým Kofoly měl jasnou vizi a společně jsme tak ladili každý detail aplikace. Největší výzvou bylo vyladit aplikaci tak, aby vizuálně odpovídala jedinečné identitě Kofoly. Kofola je značka s výraznou estetikou, která se odráží ve všech jejích komunikačních materiálech, a bylo pro nás i klienta klíčové, aby se stejný rukopis promítl i do aplikace.

Výsledek považuji za mimořádně povedený. KofoAppka je vizuálně atraktivní, obsahově bohatá a hlavně efektivně funguje. Největší radost nám samozřejmě dělá fakt, že ji zaměstnanci Kofoly aktivně používají, což potvrzují i statistiky. Velkým úspěchem je také to, že se aplikace neustále vyvíjí kupředu – na základě potřeb uživatelů přidáváme nové funkce a vylepšení.”

Anna Kadlčková Projektová manažerka Plusco