Během měsíce dubna uspořádal Svaz personalistů v Hradci Králové konferenci tematicky navazující na podzimní HR téma konferencí – Digitalizace procesů aneb 8 vylepšení vnitrofiremní komunikace a s Plusco týmem jsme opět nemohli chybět.
Rádi bychom se krátce ohlédli za touto úspěšnou HR akcí. Pokud pravidelně sledujete naše Plusco News, jistě vám neunikla naše pozvánka na ni. Konference proběhla v úterý 16. dubna 2024 v prostorách krajského zastupitelstva královéhradeckého kraje a sešlo se na ni přes sto HR manažerek a HR manažerů.
„HR konferenci jsme pořádali ve spolupráci s významným regionálním hráčem Centrum investic, rozvoje a inovací a Královéhradecký kraj,“ říká Petr Otáhal, prezident Svazu personalistů. „Na takové významné HR akce zveme přednášet skutečné odborníky z praxe, kteří mohou účastníky konference konkrétními příklady dobře inspirovat,“ dodává.
Prezentovaná témata na konferenci
S odbornými přednáškami vystoupili David Borovec z BOROVEC LEGAL, Pavel Šumpík z Alveno, za Plusco náš Petr Mikšovič, Lenka Čerstvá z GRAPECARE, Martin Dechtar z Pluxee, Martin Kaleta z Human Capital s.r.o., Jelena Holomany z Mindwell, Honza Hýbl a Josef Lochman z CiriHK.
Aplikace Bappka – příklad úspěšné interní komunikace s PLUSCO
Přednáška připravena od Petra Mikšoviče byla věnována zavedení aplikace Plusco ve firmě Baumüller. Prezentace se zaměřila především na to, jaké měla společnost od aplikace očekávání, a jak se je podařilo naplnit. Zároveň demonstroval schopnost Plusca efektivně podpořit firemní brand libovolným názvem (V tomto případě vznikla Bappka) a barvami dle vizuálních požadavků klienta.
Plusco jako komunitní aplikace
Všichni účastníci konference získali přístup do aplikace Plusco, kterou využil Svaz personalistů po dobu konání konferencí již loni na podzim. I po skončení akce v aplikaci zůstávají aktuální informace, tematické průzkumy z oblasti HR, ale i fotografie z akcí a prezentace ke stažení.
Plusco jako jednoduchá HR aplikace pro firmy opět ukázala, že je nejen vhodným řešením interní komunikace, umí vtáhnout zaměstnance do firemního dění a povýšit interní komunikační procesy, ale svoji roli dobře zvládne i jako podpora komunit pro sdílení informací, podkladů a zpětné vazby.
Pro účastníky jsme přímo v aplikaci pořádali online soutěž o hodnotný dárkový set. Ze všech správných odpovědí, které se v aplikaci sešly, jsme vylosovali jednoho výherce. Ještě jednou gratulujeme výherkyni, kterou se stala Martina H. z Hradce Králové.
Na několik našich fotografií z konference se můžete podívat také zde.