Přehled modulů Plusco
Žádná informace se nezatoulá, konec papírkům a přeplněným mailboxům.
Zprávy
Modul Zprávy je zásadní pro zrychlení a zvýšení efektivity komunikace ve vaší firmě. Umožňuje širokou paletu využití a může se stát hlavním promovacím kanálem pro přidaný obsah v jakémkoliv modulu Plusco (např. informování o celofiremní soutěži).
- Nejrychlejší informování cílových zaměstnanců, skupin nebo celé společnosti
- Novinky můžete zaslat okamžitě nebo si rozesílku naplánujte dopředu
- Přidávejte přílohy jako jsou obrázky, dokumenty či ankety
- Díky notifikaci, zaměstnanci vaši zprávu nepřehlédnou
- Ve zprávách můžete odkazovat na jiné moduly, jednoduše tak připojíte např. Dotazníky, Soutěže, Galerii nebo jakoukoliv novinku, kterou v Pluscu vytvoříte
Kalendář
Vaši zaměstnanci budou mít přehled o veškerých firemních událostech. Kdykoliv se do Plusca mohou podívat, co je následující dny čeká. Umožňujeme zobrazovat klasické události, rezervace, směny a také integrovat data z vašich IT systémů.
- Kalendář si můžete zobrazit jako výpis událostí nebo jako klasický měsíční pohled
- Na události je možné vytvořit rezervaci – například pokud si chcete zajistit své místo na školení
- Na telefon vám přijde upozornění, že se událost blíží, nadcházející události uvidíte i na úvodní stránce aplikace
- Vytvořenou událost můžete doplnit fotografiemi, dokumenty nebo propojit se související zprávou
Galerie
Společné zážitky utužují kolektiv! Připomeňte svým zaměstnancům společné chvíle v přehledné galerii. Nahrávat můžete fotografie a také videa.
- Každé události můžete vytvořit vlastní galerii s neomezeným počtem fotografií a videí
- Vytvořené galerie můžete v aplikaci třídit do přehledných kategorií
- Videa se přehrávají přímo v rozhraní aplikace
- K důležitým momentům z akcí nebo událostí také můžete v aplikaci přidat popisek. Vaši zaměstnanci pak mohou galerii komentovat
Magazíny
Plusco nově umožňuje vašim zaměstnancům libovolně odebírat firemní magazíny a tiskoviny v digitální podobě. Zaměstnanci budou mít nové vydání ihned po ruce, vaše firma ušetří náklady na tisk a podpoří lesy a životní prostředí.
- Do Plusca můžete magazíny jednoduše nahrávat v PDF formátu
- Pohodlná čtečka pdf souborů umožní zaměstnanci libovolně otáčet stránky nebo je přibližovat v telefonu i na desktopu
- Časopis si zaměstnanci mohou z aplikace stáhnout. Ke každému číslu můžete přidat popisek
- V Pluscu vždy uvidíte aktuální vydání časopisu, zaměstnanci mohou prolistovat i archiv předešlých vydání
Dotazníky
Zjistěte, co si vaši zaměstnanci myslí a ukažte jim, že na jejich hlase záleží! Získávání zpětné vazby doposud nebylo jednodušší, od sestavení otázek po snadné vyplnění dotazníku v telefonu nebo třeba v klidném prostředí u počítače.
- Ať už se jedná o jednoduchý dotazník nebo rozsáhlý průzkum spokojenosti, sofistikovaný modul Dotazníky zvládne obojí
- Vytvořte si vlastní sadu otázek a zjistěte odpovědi na témata, která vás ve firmě pálí
- Dotazník se při vyplňování automaticky ukládá, a tak je možné se k němu kdykoliv vrátit a dokončit jej později
- Po vyplnění dotazníku můžete zaměstnancům zobrazit výsledky
- Naplánujte si průzkum dopředu k libovolnému datu, můžete jej také připojit do vytvořené zprávy pro lepší interní propagaci
Krátké ankety
Potřebujete rychlou zpětnou vazbu od všech zaměstnanců nebo jediného oddělení? Není nic snadnějšího než sestavit krátkou anketu na jakékoliv téma vás napadne. Ankety jsou oblíbený modul se širokou škálou využití.
- Sestavení rychlého krátkého dotazníku s libovolným typem otázek (např. zaškrtávací pole, otázky ano/ne, doplnění textu a jiné)
- V anketě můžete zobrazit počty odpovědí nebo nastavit anonymní režim
- Anketu také můžete pojmenovat, přidat tagy nebo důležitost
- Po vyhodnocení hlasujícím i sledujícím zaměstnancům jednoduše zobrazíte výsledky
Dotazy a návrhy
V tomto modulu hraje prim iniciativa zaměstnanců. Zjistěte, co mají na srdci a jaká zlepšení by v rámci firmy uvítali. Dotazy a návrhy přinášejí zkrátka multifunkční využití – hlášení chyb a poruch, dotazy na vedoucího, dotazy na Plusco portál a jiné. Fantazii se meze nekladou!
- Modul můžete využít také pro on-line správu žádostí, změnových formulářů a mnoho dalších
- Názor či návrh mohou zaměstnanci sdělit pod svým jménem nebo anonymně
- Chcete, aby vaše otázka zůstala mezi čtyřma očima? Stačí zaškrtnout možnost „Požaduji soukromou odpověď“
- Ve výpisu Moje dotazy má zaměstnanec přehled o všech svých dotazech a jejich vyřízení
Whisteblowing
Máte ve firmě zavedený systém sloužící k upozornění na nekalé, neetické nebo nezákonné jednání? Ve spolupráci s NNTB, nejpoužívanějším softwarem na whistleblowing v ČR, Vám takový nástroj nabídneme v Pluscu.
- V Plusco získáte nejbezpečnější whistleblowingovou platformu na českém trhu
- Budete připraveni na Zákon o ochraně oznamovatelů
- Získáte jednoduchý a zaručené spolehlivý nástroj na whistleblowing
Bazar
Padá vám doma na věci prach? Vdechněte jim nový život a nabídněte je svým kolegům, kteří je ocení! Modul Bazar jde ruku v ruce s aktuálními, a v dnešní době palčivými, tématy Udržitelnost a Cirkulární ekonomika.
- Bazar umožňuje inzerovat nabídky i poptávky
- V přehledném prostředí váš zaměstnanec uvidí své vlastní inzerce pohromadě
- Každou inzerci může váš zaměstnanec opatřit popisem, fotografiemi a také navrhnout libovolnou cenu
- Každý inzerát je možné zařadit do přehledných kategorií
Spolujízdy
Máte před firmou přeplněná parkoviště? Dojíždí vaši zaměstnanci do práce věčně zpožděnou hromadnou dopravou? Spolujízdy šetří náklady na cestu, utužují kolektiv a posilují přátelské vztahy na pracovišti.
- Zaměstnanci spolujízdu mohou nabízet i poptávat
- Spolujízdy lze nabízet ve směrech do práce a z práce
- Při vytváření vlastní spolujízdy zaměstnanec upřesní termín, místo a čas, kdy spolujízdu plánuje nebo poptává
- Spolujízda umožňuje sdílení cestovních nákladů, každý zaměstnanec může navrhnout vlastní cenu
Soutěže
Podpořte soutěživého ducha svých zaměstnanců! Stačí vymyslet soutěžní otázky a lákavou výhru a odpovědi se pohrnou samy. Buďte kreativní a podpořte motivaci svých zaměstnanců – což takhle den volna navíc nebo poukaz do oblíbeného podniku?
- Plusco umožňuje jednoduchou tvorbu otázek různého typu
- Zaměstnanec může přikládat soubory nebo fotografie, snadno uspořádáte soutěž o nejlepší foto.
- Po nastavení začátku a konce soutěže už na nic nemusíte myslet, soutěž se automaticky sama ukončí
- I po odeslání svých odpovědí je může soutěžící v Pluscu stále vidět
Milníky
Zaznamenejte všechny důležité okamžiky z historie vaší firmy a zobrazte je v časovém sledu tak, jak šly po sobě.
- Milníky jsou řazeny chronologicky od nejnovějších po nejstarší
- Ke každému milníku vytvoříte na ose pěkný náhled s pojmenováním, datem a krátkým úvodním popiskem
- Zaměstnanec se snadno proklikne do detailu Milníku, kde můžete vyprávět svůj příběh obsáhleji
- Nenechte své vzpomínky zešednout a propojte milník s Galerií v Pluscu nebo přidejte video
Organizační struktura
Jaké mají mezi sebou lidé ve firmě vazby? Snadno a rychle se díky přehlednému organigramu zorientujete ve struktuře společnosti.
- Díky hierarchickému stromovému seřazení pozic lze snadno poznat, kdo je nadřízený a kdo podřízený
- Pro lepší přehlednost zaměstnanec může rozbalovat a sbalovat oddělení i celé větve a úseky stromu
- V organizační struktuře prezentujete základní informace o zaměstnancích, např. foto, jméno a pozici každé osoby
- Strukturu editujete v administraci aplikace nebo můžete využít integraci z vašeho firemního systému
Obsahové stránky
Vytvořte v Pluscu stránku s informacemi o vaší firmě, kterou chcete sdílet se svými zaměstnanci dlouhodobě. Díky modulu obsahové stránky připravíte jakoukoliv statickou stránku v aplikaci na libovolné téma.
- Naformátujte si vaši stránku tak, aby na první pohled zaujala. Díky nadpisům, popiskům či souborům ke stažení bude čtivá a přehledná
- Každá stránka má vlastní URL adresu, díky které na ni můžete v Pluscu libovolně odkazovat
- Vyšperkujte svoji stránku přidáním multimediálního obsahu, jako jsou videa, fotky či celé Galerie.
- Obsah můžete cílit na skupiny nebo konkrétní zaměstnance, ke každému se tak dostanou potřebné informace
Kariéra
Vytvářejte pracovní příležitosti pro své zaměstnance a jejich doporučené známé, s Pluscem je můžete zapojit do interních náborů.
- Volné pozice můžete v aplikaci roztřídit do kategorií tak, že si je mohou zaměstnanci snadno vyfiltrovat
- Přiložte k detailnímu popisu pozice také soubory ke stažení či obrázek
- V Pluscu zaměstnanci snadno kontaktují osobu, která má nábor na starosti Pozici můžete díky cílení zobrazit celé firmě nebo pouze vybraným oddělením
Benefity
Vytvářejte pracovní příležitosti pro své zaměstnance a jejich doporučené známé, s Pluscem je můžete zapojit do interních náborů.
- Souhrn benefitů můžete třídit do přehledných kategorií
- Plusco nabízí i možnost informovat zaměstnance o jeho nároku na konkrétní benefit podle délky jeho pracovního poměru
- Informujte své zaměstnance o tom, za jakých podmínek mohou benefit získat
- Podpořte atraktivitu vašich firemních benefitů přidáním multimediálních souborů a příloh ke stažení
Kontakty
Kdo je kdo a jak ho kontaktovat? Plusco nabízí aktualizovaný a přehledný seznam kontaktů všech osob ve firmě. Vaši zaměstnanci budou mít po ruce důležité osoby, ať už jde o přímé nadřízené, vedoucí oddělení, účtárnu či zákazníky.
- V kontaktech najdete stručné informace, telefonní čísla a e-mail na všechny pracovníky
- Možnost vytáčení telefonních čísel přímo z adresáře
- Pro urychlení si zaměstnanec může vytvořit skupinu Oblíbených kontaktů
- Zaměstnanci kontakt snadno vyhledají dle jména kolegů či oddělení
- Kontakty lze jednoduše spravovat v administraci
Praktické informace
Mějte důležité informace dlouhodobého charakteru neustále na očích! Modul je ideální pro prezentaci směrnic, návodů a manuálů nebo interních pravidel. Snadno vytvoříte sadu materiálů dostupných např. pouze pro onboarding.
- Přikládejte libovolné množství souborů ke stažení, obrázky, fotografie nebo
- Každou vytvořenou informaci můžete dle libosti popsat, přidat důležitost nebo tagy
- Obsah můžete třídit do přehledných a smysluplných kategorií, které si sami vytvoříte
- Zacílením na jednotlivce či skupiny zaměstnanců umožníte přesný a účelný přenos informací
Dokumenty
Všechny firemní dokumenty, prezentace a tabulky mohou mít vaši zaměstnanci na jednom místě. Na rozdíl od přeplněných a nepřehledných uložišť, v Pluscu můžete sdílet vždy aktuální dokumentace s vysokou prioritou.
- Dokumenty jsou v Pluscu řazeny od nejnovějších po nejstarší, pro lepší orientaci dokumenty můžete třídit do přehledných kategorií
- Zaměstnanci si dokument mohou přidat do Oblíbených, snadno se k němu v případě potřeby vrací
- Nejdůležitější dokumenty můžete svým zaměstnancům přidat na úvodní stranu aplikace do Přehledu
- Vaši zaměstnanci si dokument mohou snadno zobrazit, stáhnout nebo na počítači vytisknout
Užitečné odkazy
- Odkaz si můžete pojmenovat, napsat popisek např. k čemu slouží, přidat ikonu nebo logo, případně přiložit soubor ke stažení
- V Plusco administraci si dle libosti vytvoříte kategorie, do kterých užitečné odkazy roztřídíte
- Odkaz se pohodlně otevírá v novém okně
- Pokud chcete odlišit odkaz od ostatních, můžete jej nastavit jako hlavní odkaz
FAQ – časté dotazy
Chodí za vámi zaměstnanci se stále stejnými dotazy? Musíte časté dotazy neustále uvádět na pravou míru? Dopřejte svým zaměstnancům místo v aplikaci, kde naleznou odpovědi na nejčastější dotazy černé na bílém.
- Každá otázka s odpovědí může být zařazena do přehledných kategorií
- Odpovědi mohou být libovolně dlouhé, textový editor také umožňuje přehledné formátování
- Uživatel také může mezi častými dotazy fulltextově vyhledávat
- Jednotlivé otázky a odpovědi můžete také zacílit na úseky, oddělení či jednotlivé zaměstnance
Dashboard
Dashboard, nebo-li úvodní stránka, je chloubou aplikace Plusco. Je to vstupní stránka pro všechny uživatele a koncentruje ty nejnovější a nejdůležitější informace napříč všemi dostupnými Plusco moduly.
- Úvodní stránku vidíte na desktopu a také v mobilní aplikaci
- Slouží zaměstnancům jako interaktivní přehled celé aplikace s klíčovými informacemi
- Od každého stěžejního modulu máte na dashboardu stručný výpis – např. nejnovější Zprávy, Kalendář událostí, nejnovější Galerie, Praktické informace, Dokumenty, Užitečné odkazy aj.
- Na dashboardu jsou zobrazeny také interaktivní moduly – např. Propagační panel a Countdown
Propagační panel
Propagační panel je oblíbený interaktivní modul, který nenechá žádnou novinku v Pluscu bez povšimnutí. Díky rotujícím bannerům a umístění na úvodní stránce aplikace poutá pozornost zaměstnanců a je vhodný ke krátkodobé propagaci libovolného obsahu a zpráv.
- Propagační panel automaticky rotuje a můžete do něj umístit až několik zpráv
- V panelu uvidíte seřazené bannery, které obsahují obrázek, název a popis
- Ke každému banneru můžete připojit krátké oznámení a přiložit soubor
- Stačí vložit odkaz a banner můžete využít k propagaci zprávy, soutěže nebo jiného přidaného obsahu v Pluscu
Countdown
Blíží se důležitá firemní událost? Countdown je interaktivní pomocník, který zaměstnancům připomíná, že je potřeba vyplnit zaměstnanecký průzkum, termín blížící se uzávěrky nebo jiné akce, která zaměstnance čekají. Nastavte si odpočítávání!
- Pro vaši událost si v Pluscu nastavíte libovolný termín odpočítávání
- Odpočítávání si můžete výstižně pojmenovat
- Modul Countdown vaši zaměstnanci uvidí na úvodní stránce aplikace, vždy bude dobře na očích
- Snadno připojíte odkaz na jakoukoliv stránku v Pluscu i mimo aplikaci kdekoliv na internetu
- Nestačí vám jedno odpočítávání? V aplikaci jich můžete nastavit několik