Skip to main content

Roofix je česká firma, jejíž hlavní činností je vývoj a výroba záchytného systému proti pádu osob. Sídlo společnosti se nachází v Lázních Bohdaneč.

Aplikaci Plusco jsme pro firmu převlékli do kabátu aplikace na míru s názvem Roofka. Jedním ze specifických požadavků bylo rozdělení jedné aplikace na dvě zóny. Klient totiž potřebuje komunikaci cílit jak na zaměstnance, tak i na vlastní zákazníky. Každá zóna má jak své specifické informace pro danou skupinu, tak i společné události týkající se firemní kultury.

PŘEČÍST ROZHOVOR S MARKETINGOVOU SPECIALISTKOU SPOLEČNOSTI ROOFIX ESTER VRBICKOU

Reference:

“Původním záměrem bylo zajistit místo pro předávání klíčových informací našim zákazníkům. Zároveň jsme hledali řešení pro podporu a organizaci naší firemní kultury, abychom ji mohli sdílet nejen mezi sebou, ale i mezi naše zákazníky.

Ještě je před nám kus práce a plány jsou veliké, ale prozatím můžu s jistotou říct, že pořízení firemní aplikace bylo správným krokem. Zakládáme si na přátelském přístupu k našim zákazníkům a chceme si to i nadále udržet. Vzhledem k růstu firmy by to postupně mohlo začít drhnout, ale Roofka nám v tomto ohledu poskytuje skvělou oporu.

Jako největší dosavadní přínos vnímáme transparentnost v komunikaci.”

Ester Vrbická Marketingová specialistka Roofix

Dění v aplikaci:

K představení aplikace vedení Roofix využilo každoroční zákaznický den, kde motivovali k zapojení do soutěže. Také nechali zákazníky nahlédnout pod pokličku, co vše s aplikací chystají. Reakce byly a průběžně jsou pozitivní.

Do firemního dění se společnosti daří nadchnout zaměstnance i zákazníky. Akce, soutěže a různé výzvy jsou ve firmě vždy žhavým tématem a doprovází je ještě dlouho po skončení. Aplikace Roofka je pro tyto aktivity ideálním prostředím.

U zákazníků společnost v aplikaci vyhodnocuje zapojení do soutěží a sbírají i zpětnou vazbu od svých obchodních zástupců a interního školitele. Když je ve firmě nějaké velké téma, rádi se napříč firmou zeptají na názor. Díky tomu je snadné mít přehled o tom, jak moc zaměstnanci firemní dění řeší.