Skip to main content
11 února, 2025

Webinář: Od nadšení k datům, aneb jak na úspory při digitalizaci interní komunikace a HR

Chcete digitalizovat HR a interní komunikaci, ale nevíte, jak jasně obhájit přínosy? Na našem webináři vám ukážeme konkrétní čísla, úspory a reálné argumenty, které přesvědčí i vedení. Pomůžeme vám identifikovat klíčové oblasti, spočítat návratnost investice a vybrat správné řešení. Sdílet budeme naše zkušenosti i diskutovat vaši konkrétní situaci.

Připojte se a zjistěte, co vám digitalizace opravdu přinese!

Praktický pohled s množství tipů si pro vás připravili Petr a Pavel, oba zkušení zástupci ze světa digitalizace v HR.

Kdy
pátek 28. 2. 2025 9-10 h

Kde
online (ZOOM platforma)

Program – co se dozvíte

  • Jak souvisí digitalizace HR a spokojenost zaměstnanců
  • Argumenty, proč se vyplatí investice do digitalizace HR
  • Konkrétní výpočet úspor s digitalizací interní komunikace: snížení fluktuace, snížení absencí, zvýšení produktivity
  • Možnosti úspory na praktických příkladech při digitalizaci HR procesů, např.: žádost o dovolenou, podklady pro mzdy, generování a podpis dokumentů vč. onboardingu
  • Tipy k budování firemní kultury díky ušetřenému času z digitalizace

Prezentující, na které se můžete těšit

PETR MIKŠOVIČ
CEO SOVA NET a PLUSCO
Petr má rád inovativní projekty, marketingové strategie, vize a hlavně své dítko Plusco, které je hlavním pilířem dalších aktivit. Petra jste mohli poznat prostřednictvím řady konferencí a přednášek jako propagátora digitalizace HR procesů a komunikace ve firmách.

PAVEL ŠUMPÍK
Business Developer, Alveno
Pavel má bohaté zkušenosti s budováním vztahů mezi společnostmi. V Alvenu má na starosti partnerskou spolupráci a dennodenně se setkává s personalisty různých společností, se kterými řeší, jak efektivně ušetřit čas.

Chcete se našeho webináře zúčastnit? Vyplněte prosím registrační formulář na této stránce.
Účast je zdarma.